دژاگه بازی با نفت آبادان را از دست داد، شانس بازی اسدی کم است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور تبریز تا انتها هفته ششم رقابت های لیگ برتر 14 امتیاز کسب نموده است تا با سپاهان اصفهان در صدر جدول هم امتیاز گردد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار بگیرد.

دژاگه بازی با نفت آبادان را از دست داد، شانس بازی اسدی کم است

اشکان دژاگه و رضا اسدی که نقش عمده ای در موفقیت های سرخپوشان تبریزی در فصل نوزدهم لیگ برتر داشته اند تبدیل به دردسر بزرگ برای سرمربی ترک تبار خود در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان شده اند.

مصطفی دنیزلی که تیمش را برای بازی روز آدینه در آبادان آماده می نماید هافبک های میانی خود را در اختیار نخواهد داشت تا با مسئله ای جدی روبرو گردد.

اشکان دژاگه که در اردوی تیم ملی حضور داشت با مصدومیت جدی روبرو شد تا مجبور به ترک ایران و سفر به آلمان برای گذراندن مراحل درمانی اش گردد.

رضا اسدی نیز همچنان با مصدومیت خود دست و پنجه نرم می نماید تا جایی در تمرینات تیمی روزهای اخیر خود نداشته باشد. از این رو اسدی نیز شانس اندکی برای حضور در میانه میدان تراکتور در آبادان دارد.

معضلی بزرگ برای مصطفی پاشا که حالا مجبور است به مهره های نیمکت نشین خود در هفته های اخیر نظیر اکبر ایمانی و یوکیتا سوگیتا فرصت خودنمایی دهد. تیمی که رضا شکاری را هم در اختیار دارد اما دنیزلی هنوز به او فرصت حضور در لیست 18 نفره تراکتور را هم نداده است.

تیم فوتبال تراکتور ساعت 18 آدینه سوم آبان ماه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با صنعت نفت در آبادان بازی می نماید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22539

به "دژاگه بازی با نفت آبادان را از دست داد، شانس بازی اسدی کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه بازی با نفت آبادان را از دست داد، شانس بازی اسدی کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید