دومین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی آرایشی شوینده و سلولزی برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، دومین رویداد ملی ایده بازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی به همت ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با شعار فناوری سلامت، اقتصاد دانش بنیان برگزار می گردد.

دومین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی آرایشی شوینده و سلولزی برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی علیزاده، دبیر اجرایی دومین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی آرایشی شوینده و سلولزی، گفت: با توجه به تجربه های پیروز در اولین دوره و همچنین اهمیت بالای حوزه بهداشتی و آرایشی در سلامت و اقتصاد کشور، دومین ایده بازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی با حمایت و توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فناوران و سرمایه گذاران این حوزه برگزار خواهد شد.

کلیه حوزه های حمایتی و محور های دریافت طرح و ایده در این رویداد در راستای سیاست ها و اولویت های کمیته آرایشی و بهداشتی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده اند.

ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی انتقال فناوری دفتر معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عهده دار اجرای این رویداد است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سازمان غذا و دارو، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و بخش خصوصی کشور از دیگر حامیان و همکاران در برگزاری این رویداد ملی هستند.

ایده پردازان و فناوران می توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی https://cosmetic.ideasbazaar.ir حداکثر تا سرانجام آذرماه نسبت به ارسال طرح های خود اقدام کنند.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

asiaro.ir: تور آسیایی ارزان | تور ترکیبی آسیایی | تور ترکیبی جنوب شرق آسیا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27423

به "دومین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی آرایشی شوینده و سلولزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی آرایشی شوینده و سلولزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید