دوره جامع آموزشی سرمایه گذار آگاه برگزار می شود

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدرسه بورس آگاه با بهره گیری از اساتید باتجربه بازار سرمایه و با هدف افزایش سطح آگاهی علاقمندان به فعالیت در بازار سرمایه، دوره جامع آموزشی سرمایه گذار آگاه را برگزار می کند.

دوره جامع آموزشی سرمایه گذار آگاه برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از آگاه پرس، در این دوره آموزشی از همه مفاهیم و موضوعات در ارتباط با معامله گری، به دانش پذیر ارائه می شود؛ به طوری که وی گام به گام با مدرّسین، با مفاهیم آموزش آشنا شده و با توجه به یک سیستم معاملاتی تدوین شده، اقدام به خرید و فروش می کند.

به عبارت دیگر، سرمایه گذار در این دوره آموزشی دو ماهه با پرداخت هزینه ای به مراتب پایین تر نسبت به سایر مؤسسات مشابه، دانش کاربردی بازار سرمایه را می آموزد و همگام با معاملات واقعی در طی دوره آموزشی، میزان توانایی خود را در هر مرحله افزایش می دهد و در نتیجه به یک فعّال بازار سرمایه تبدیل می شود.

وجه تمایز این دوره آموزشی جامع با سایر دوره های آموزشی جامع موجود در بازار، بر چهار اصل ذیل پایدار می باشد:

کیفیت کلاس های آموزشی

مقرون به صرفه بودن

بهره گیری از اساتید با تجربه و حرفه ای

امکان ارتباط با مدرسین طی دوره و پس از آن

انتظار می رود در خاتمه این دوره آموزشی، علاوه بر تحلیل و بررسی سهام شرکت های مختلف، سرمایه گذاران بتوانند با مدیریت مناسب، معاملات پیروزی در بازار سرمایه داشته باشند.

طبق این گزارش، سرفصل های این دوره آموزشی عبارتند از: مبانی سرمایه گذاری پیروز در بورس، آموزش تحلیل تکنیکال کاربردی، تابلو خوانی بازار و استفاده از تکنیک های کاربردی در معاملات

شایان ذکر است که واحد آموزش کارگزاری آگاه با کسب موافقت اصولی برگزاری دوره های آموزشی از کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه، اقدام به برگزاری دوره های متنوع در حوزه بازار سرمایه می کند. براین اساس در خاتمه دوره به کلیه شرکت کنندگان مدرک معتبر دوره اعطا می شود.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65490

به "دوره جامع آموزشی سرمایه گذار آگاه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره جامع آموزشی سرمایه گذار آگاه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید