حسن رنگرز: میزبان گزینشی اول المپیک هنوز تعیین نشده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حالی که امروز (شنبه) شاگردان محمد بنا تهران را برای مسابقات قهرمانی آسیا به مقصد دهلی ترک کردند و سایر ملی پوشان تیم غیر آسیایی نیز تمرینات شان را زیر نظر مربیانی چون بهروز حضرتی پور، رسول جزینی، حسن رنگرز و ... دنبال می نمایند، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار داشت تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای بخشی از کشتی گیرانی که به هندوستان اعزام نشدند تا 5 اسفند در خانه کشتی شهیدصدرزاده در جریان خواهد بود. این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد نیز که در محل آموزشگاه ملی المپیک اردو دارد روز یک اسفند تهران را به مقصد هندوستان ترک خواهد نمود.

حسن رنگرز: میزبان گزینشی اول المپیک هنوز تعیین نشده است

رنگرز همچنین اطلاع داد: نشست شورای کشتی آزاد مقرر شد در خلال قهرمانی در هند برگزار نگردد. با نظر تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا به دلیل فشردگی برنامه فنی مسابقات قهرمانی آسیا، برگزاری این نشست لغو و قرار شد در خلال رقابت جوانان آسیا که احتمالا در کشور قرقیزستان برگزار می گردد، این نشست تشکیل گردد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در خصوص اینکه از قرقیزستان به عنوان جایگزین چین در مرحله اول گزینشی المپیک گفت: انتقال میزبانی رقابت های گزینشی المپیک از چین به قرقیزستان نهایی نیست. آخرین صحبت ها اینطور بوده که در وهله اول اتحادیه جهانی در حال آنالیز شرایط پزشکی در چین است و از همه کشورهای عضو درخواست شده که در صورت علاقمندی، برای میزبانی اعلام آمادگی نمایند.

رنگرز در انتها از عدم سفر نایب رئیس فدراسیون کشتی به هند اطلاع داد و تاکید نمود: حمید سوریان همراه فرنگی کاران به دهلی نمی رود. با توجه به حضور بنا در این رقابت ها و اینکه اردوی تیم ملی فرنگی در جریان است، سوریان در تهران می ماند و به اردوی فرنگی کاران یاری خواهد نمود.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35063

به "حسن رنگرز: میزبان گزینشی اول المپیک هنوز تعیین نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن رنگرز: میزبان گزینشی اول المپیک هنوز تعیین نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید