حدود 45 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه اصفهان مستقر است

به گزارش مهسان بلاگ، کارشناس مسئول مرکز رشد دانشگاه اصفهان گفت: بین 39 تا 45 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه مستقر است که در راستا تولیدات دانش بنیان حرکت می کنند.

حدود 45 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه اصفهان مستقر است

فریبرز محمدی، کارشناس مسئول مرکز رشد و فناوری دانشگاه اصفهان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نظارت و ارزیابی فعالیت های واحد های فناور و توسعه آن ها در دانشگاه اصفهان زیر نظر مرکز رشد انجام می گیرد، اظهار کرد: در مرکز رشد دانشگاه اصفهان بین 39 تا 45 واحد فناور مستقر است که تلاش آن ها حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان است.

محمدی با اشاره به حمایت های مرکز رشد دانشگاه اصفهان از واحد های فناور بیان کرد: اعتماد این است که تنها راه برون رفت از بحران های اقتصادی در جامعه از طریق سیاست گذاری های اصولی است که در توسعه اقتصاد دانش بنیان صورت می گیرد.

کارشناس مسئول مرکز رشد و فناوری دانشگاه اصفهان افزود: در این زمینه یکی از راه های مهم سیاست گذاری در حوزه توسعه شرکت های دانش بنیان است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید به سمت نسل سوم و چهارم حرکت کنند، گفت: به همین منظور دانشگاه باید جهت توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور را با ایجاد زیرساخت های لازم طی کند.

محمدی به بخشی از تولیدات واحد های فناوری اشاره کرد و گفت: محصولاتی در حوزه مهندسی پزشکی مانند مدل زانو برای سالمندان یا اسکن پا، در حوزه صنایع سرگرمی و دیگر حوزه های دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه اصفهان تولید شده است.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30671

به "حدود 45 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه اصفهان مستقر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 45 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه اصفهان مستقر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید