جایگاه ویژه مونسان در دولت سبب وضعیت مطلوب سازمان میراث فرهنگی شده است

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی میان دولت و مسئولان سبب شده که این سازمان از وضعیت مطلوب و بهتری نسبت به گذشته برخوردار باشد.

جایگاه ویژه مونسان در دولت سبب وضعیت مطلوب سازمان میراث فرهنگی شده است

به گزارش خبرنگاران، ذبیح الله نیکفر، با تأکید بر روند مثبت فعالیت­ های سازمان میراث فرهنگی در یک ساله اخیر، افزود: ریاست این سازمان در طول این مدت بسیار فعال و پیگیر اقدامات در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است و جایگاه ویژه ریاست سازمان میراث فرهنگی در میان دولت و مسئولان سبب شده که این سازمان از وضعیت مطلوب و بهتری نسبت به گذشته برخوردار باشد و جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: دولت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید در اختصاص اعتبارات دقت های لازم را صورت دهند و روستاها براساس ظرفیت هایی که برای توسعه صنعت گردشگری دارند، تقویت شوند و برای آن تسهیلات ویژه درنظر گرفته شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم اکنون گردشگری سلامت یکی از نقاط قوت ماست که ما می توانیم با تکیه بر این محور و سایر ظرفیت های منحصر به فرد کشومان گردشگری را به جایگاه اصلی خود برسانیم و با اتکا به آن درآمد های غیر نفتی خود را افزایش دهیم.

او افزود: نقاط مختلف ایران ظرفیت های قابل توجهی برای توسعه گردشگری بر مبنای بوم گردی دارد، بنابر این باید برای رونق صنعت گردشگری سازوکارها و زیرساخت های لازم فراهم شود.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15349

به "جایگاه ویژه مونسان در دولت سبب وضعیت مطلوب سازمان میراث فرهنگی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه ویژه مونسان در دولت سبب وضعیت مطلوب سازمان میراث فرهنگی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید