جام ملت ها سخت تر از جام جهانی است، ملی پوشان باید مراقب باشند

به گزارش مهسان بلاگ، اکبر یوسفی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد لیگ هجدهم گفت: نیم فصل اول قابل پیش بینی نبود. برخی تیم ها نتایج بسیار خوبی گرفتند. همانند پدیده که توانست با مشکلاتی که داشت صدرنشین فوتبال ایران گردد و تنها در انتها هفته آخر نیم فصل اول به دلیل تفاضل گل، صدرنشینی را از دست داد.

جام ملت ها سخت تر از جام جهانی است، ملی پوشان باید مراقب باشند

وی تاکید نمود: سپاهان و استقلال هم ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکردند اما هر چه از زمان بازیها گذشته روند بهتری پیدا نموده و در سرانجام نیم فصل اول خود را به بالای جدول رساندند.

یوسفی در ادامه گفت: فکر می کنم نیم فصل اول نوسانات زیادی داشته و حتی تیم های سرانجام جدول هم شرایط متفاوتی با سالهای گذشته داشتند. تیم هایی مثل سپیدرود رشت و استقلال خوزستان نوسانات زیادی داشته و حالا باید در نیم فصل دوم برای بقا در لیگ برتر بجنگد. علی کریمی زحمات زیادی برای سپیدرود کشیده اما تغییر و تحولات بسیار در این تیم شرایط را برای سرمربی جدید سخت کرد. در استقلال خوزستان هم کسر امتیازات ضربه بزرگی به این تیم زد و شرایط این تیم به هم ریخت و حالا این تیم هم باید در نیم فصل بجنگد تا بتواند در لیگ برتر باقی بماند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا می تواند به قهرمانی دست پیدا کند، گفت: با وجود مخالفت های زیادی که با کی روش صورت می گیرد عملکرد این مربی از لحاظ فنی خوب بوده اما از لحاظ رفتاری او نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد. تیم ملی ما در فاز دفاعی بسیار عالی است و بازیکنانی داریم که توانسته اند نمایش قابل قبولی در جام جهانی داشته باشند اما متاسفانه در فاز حمله هنوز نتوانسته ایم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و اگر هم گلی به ثمر رسانده ایم بیشتر از سوی مدافعان و هافبک ها بوده است.

وی اضافه نمود: به اعتقاد من تورنمنت جام ملت های آسیا به مراتب سخت تر از جام جهانی است زیرا تیم ها به طور کامل از یکدیگر شناخت دارند و این می تواند کار را برای تیم ها سخت کند.

یوسفی گفت: تفکرات کی روش کاملا در تیم ملی جام افتاده است اگر چه این تیم کار بسیار سختی در جام ملت های آسیا دارد و باید با حریفان پرقدرتی بجنگد اما می توان امیدوار بود که اگر اشتباهی صورت نگیرد و داوری ها یک طرفه نباشد ایران به قهرمانی دست پیدا کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در سرانجام گفت: ناداوری ها در عرصه بین المللی به ورزش ما ضربات زیادی زده است. بجز فوتبال در وزنه برداری هم دیدیم که بهداد سلیمی ضربه خورد. امیدوارم بازیکنان ما آنقدر حرفه ای باشند که اجازه ندهند حاشیه ها بر آنها غلبه نموده و به راحتی قهرمانی در ملت های آسیا را از دست بدهند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4068

به "جام ملت ها سخت تر از جام جهانی است، ملی پوشان باید مراقب باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت ها سخت تر از جام جهانی است، ملی پوشان باید مراقب باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید