توزیع 200 تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی

به گزارش مهسان بلاگ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع 200 تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در سطح فروشگاه های این استان شروع شد.

توزیع 200 تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، جعفر اصغری اضافه کرد: این مواد پروتئینی با هدف تنظیم بازار با قیمت 385 هزار ریال در هر کیلوگرم خریداری شده است و با نرخ هر کیلوگرم 400 هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می گردد.

وی ادامه داد: خرید هر خانوار از محموله وارداتی گوشت منجمد تا سقف پنج کیلوگرم بلامانع است و توزیع مردمی این محموله به وسیله فروشگاه های بزرگ نقاط مختلف استان انجام می گردد. همچنین توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت های تعاونی فرهنگیان و رانندگان وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز در فروشگاه های کورش و رفاه خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اعلام کرد: توزیع 701 تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار به وسیله فروشگاه های بزرگ نقاط مختلف این استان شروع شده است. این برنج ها با 2 نوع کیفیت به قیمت درجه یک 89 هزار ریال و درجه 2 به قیمت 745 هزار ریال در استان توزیع می گردد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31612

به "توزیع 200 تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 200 تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید