توانمندی ایران در جهت حفظ امنیت ملی و در راستای بازدارندگی است

به گزارش مهسان بلاگ، گروه دوستی پارلمانی ایران - ویتنام در جریان سفر به این کشور با بعضی از مقامات ویتنام ملاقات و گفت وگو کردند.

توانمندی ایران در جهت حفظ امنیت ملی و در راستای بازدارندگی است

به گزارش خبرنگاران، گروه دوستی مجلسی ایران - ویتنام به ریاست علاء الدین بروجردی عصر روز شنبه (29 مهر) به هانوی سفر کردند.

هیات مجلسی ایران در جریان این سفر با رئیس و جمعی از اعضای گروه دوستی مجلسی ویتنام - ایران ملاقات و گفت وگو داشته و بر آمادگی مجلس برای گسترش مرادات با مجلس ویتنام تاکید نمودند.

همچنین هیات مجلسی ایران ملاقاتی با رئیس کمیسیون دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام داشتند که در این ملاقات بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید نمود که توانمندی دفاعی ایران در راستای بازدارندگی و حفظ امنیت منطقه است. جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر متخصصان داخلی توانسته موفقیت های فراوانی در عرصه های صنعت دفاعی از جمله طراحی و فراوری پهباد به دست آورد.

ملاقات با نائب رئیس مجلس ویتنام از دیگر برنامه های سفر گروه دوستی مجلسی ایران - ویتنام به هانوی بود که مجددا در این ملاقات بروجردی تاکید نمود: توانمندی موشکی ایران در جهت حفظ امنیت ملی و بازدارندگی است.

گروه دوستی مجلسی ایران - ویتنام که متشکل از کوهکن، انصاری، میرزایی و محمودی شاه نشین است در ادامه سفر خود بازدیدی از مجلس کشور ویتنام داشتند و همچنین با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ویتنام نیز ملاقات و گفت وگو کردند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26830

به "توانمندی ایران در جهت حفظ امنیت ملی و در راستای بازدارندگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندی ایران در جهت حفظ امنیت ملی و در راستای بازدارندگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید