تلویزیون 30 سریال برای پخش در طول سال طراحی نموده است

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سیما، به همراه مدیر شبکه دو از پشت صحنه سریال رمضانی دل دار بازدید کرد.

تلویزیون 30 سریال برای پخش در طول سال طراحی نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مرتضی میرباقری در این دیدار با تاکید بر روند رو به رشد سریال سازی در سیما گفت: سال جاری تلویزیون 30 سریال برای پخش در طول سال طراحی نموده است و فراوری برنامه ها بخصوص مجموعه های نمایشی روند رو به رشدی داشته است.

معاون سیما با تاکید بر نقش تلویزیون و سریال های ایرانی در جذب مخاطب گفت: مخاطبان تلویزیون به سریال های ایرانی علاقه مند هستند و این علاقه مندی منجر به دغدغه فراوری محتوای فاخر می گردد.

میرباقری در مورد محتوای سریال دل دار گفت: این سریال عاشقانه ای در بستر موضوعات اجتماعی روز است و به حل مسائل جوانان تاکید می نماید.

معاون سیما در طول بازدید از پشت صحنه مجموعه نمایشی دل دار همچنین به تماشای ضبط سکانسی از سریال نشست و به تهیه کننده، کارگردان و دست اندرکاران سریال توصیه کرد: ماه رمضان را فرصت مغتنمی در جلب مخاطب می دانیم و امیدواریم تدارک تلویزیون برای شب های رمضانی خانواده های ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، رؤیا جاویدنیا، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، شادی مختاری، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال دل دار محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30 روی آنتن خواهد رفت.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8856

به "تلویزیون 30 سریال برای پخش در طول سال طراحی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون 30 سریال برای پخش در طول سال طراحی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید