تحول خرید آنلاین کادو در ایران توسط یک استارتاپ

به گزارش مهسان بلاگ، استارتاپ ایرانی کافه کادو، توانسته با وصل کردن مستقیم هنرمندان و فراوریکنندگان به خریداران هدیه در داخل و خارج ایران، هدیه دادن و دریافت را ساده نموده و به فراوری و هنر رونق دهد.

تحول خرید آنلاین کادو در ایران توسط یک استارتاپ

کرونا زندگی مردم دنیا و ایران را تغییر داده، اما در این حین شاهد رشد بعضی کسب وکارها هستیم؛ کسب وکارهایی که خود را با شرایط جدید وفق داده و زندگی مردم را در دوران دورکاری و خرید آنلاین ساده نموده اند.

یکی از این کسب وکارها و استارتاپ های پیروز، کافه کادو به آدرس cafekado.ir است که اگرچه چند سالی از ظهور و فعالیت آن می گذرد، اما اخیرا به واسطه جذب سرمایه 20 میلیارد تومانی و هنر تطابق سریع با بازار، توانسته رشد زیادی داشته باشد و هدف فروش 100 هزار هدیه را هم پشت سر گذارد.

فرهنگ خرید آنلاین سال ها بود که در کشور در حال رشد بود، اما کادو چیزی بود که شاید بیشتر ما دوست داشتیم حضورا آن را بخریم، کادو کنیم و شخصا به عزیزانمان هدیه دهیم. کرونا بیشتر مهمانی ها و مراسمی که در آن ها کادو داده می شد را بر هم زد، اما به لطف سایت هایی همچون کافه کادو، هنوز هم می گردد هم لذت خرید آنلاین کادو و هدیه را لمس کرد و هم اینکه به عزیزان نشان دهیم به یادشان هستیم و برایمان ارزشمندند.

لذت خرید مستقیم هدیه از هنرمندان

در خرید هدیه، لذتی بالاتر از این نیست که به عزیزانمان کادویی هدیه دهیم که توسط یک هنرمند و به صورت سفارشی فراوری شده باشد. ابتکار کافه کادو در این زمینه، وصل کردن مستقیم هنرمندان و صنعت گران کوچک، از فراوریکننده جواهر و زیورآلات گرفته تا نقاش، خیاط و بافنده است. در واقع کافه کادو، بستری برای فروش بیش از 60 هزار محصول از بیش از 4 هزار فراوریکننده و هنرمند است.

حمایت از هنرمندان برای رشد

یکی از مهم ترین عوامل رشد این استارتاپ، حمایت هایی است که از فراوریکنندگان، هنرمندان و کارگاه های کوچک می نماید؛ از جمله به آنها تسهیلات خرید مواد اولیه می دهد، به آنها آموزش فراوری می دهد، نیروی کار و ابزارآلات مورد احتیاج را فراهم نموده و برایشان تبلیغ رایگان می نماید.

اگرچه هر فراوریکننده ایرانی، چه کوچک و چه عظیم، می تواند در این پلتفرم کالای خود را مستقیما عرضه کند، اما امتیاز ویژه این پلتفرم برای هنرمندان، صاحبان مشاغل خانگی و کارگاه های کوچکی است که تا به امروز در بازار رقابتی با برندهای عظیم امکان دیده شدن و عرضه کالای خود را در سطح داخلی و بین المللی نداشته اند.

تکنولوژی در خدمت تجربه جذاب خرید هدیه

یکی از نکات جالب در کافه کادو، امکانات کاربردی آن است. مثلا در آن به سادگی می توان انتخاب کرد که کادو برای خانم است یا آقا؟ هدف خرید کادو چیست؟ کادو برای تولد است، چشم روشنی، برای ملاقات یک دوست و یا حتی کادو برای خود فرد؟ انتخاب کادو هم با توجه به بودجه به سادگی قابل مشاهده است.

راهنمای خرید کادو و هدیه هم از بخش های پرطرفدار این سایت است که ایده های نابی برای خرید کادوهای جذاب و به یادماندنی می دهد.

استارتاپی از جنس پیروزیت

کافه کادو حدود 4 سال است که فعالیت می نماید و در این مدت جایزه های متعددی را همچون جایزه اول شرکت های خلاق، جایزه سوم فاوا و ده ها جایزه بین المللی و داخلی دیگر را کسب نموده و با بسیاری از نهادهای علمی و فناوری همکاری دارد.

مشارکت در فعالیت های خیریه

همراهی با هنرمندان و فراوریکنندگان و یاری به رونق آنها، تنها دستاورد کافه کادو برای جامعه نیست. لازم به ذکر است مالک و سرمایه گذار این استارتاپ، یکی از خیرین کشور است که 50 درصد از سود آن را وقف جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نموده تا خرید هر کادو و هدیه در این پلتفرم، در خود هدیه ای برای دانش آموزان ایرانی هم داشته باشد.

2121

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55195

به "تحول خرید آنلاین کادو در ایران توسط یک استارتاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول خرید آنلاین کادو در ایران توسط یک استارتاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید