تاماش آیان: ایران در وزنه برداری یکی از بهترین ها است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، تاماش آیان رئیس فدراسیون وزنه بردای اظهار کرد: ایران یکی از مهمترین کشورها در وزنه برداری دنیا است. ایران یکی از قدرتمندترین و مهمترین کشورهاست. امروز خیلی خوشحالم که به وزنه برداری در ایران خیلی توجه می گردد و این رشته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

تاماش آیان: ایران در وزنه برداری یکی از بهترین ها است

وی اضافه کرد: به طور نرمال مسابقات خیلی خوبی را شاهد بودیم و می توانم بگویم یک رقابت بسیار بزرگ را شاهد بودیم زیرا کسب طلا در بیشتر اوزان آسان نبود.

آیان درباره خداحافظی بهداد سلیمی از دنیای قهرمانی تاکید نمود: همیشه به همه دوستان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی گفته ام که در ایران استعدادهای زیادی وجود دارد. ویژگی های زیادی برای وزنه برداران ایران وجود دارد و امیدوارم همچنان شاهد حضور ورزشکاران ایرانی جدید باشیم.

او درباره پیش بینی زمان شکسته شدن رکورد تاخالادزه نیز گفت: من دراین مورد نمی توانم چیزی بگویم. قطعا نمی توانم چیزی پیش بینی کنم.

ایان درباره پیشنهاد کنفدراسیون آسیا برای افزایش سهمیه المپیک نیز گفت: قواعد و ساز و کار مشخصی در این زمینه وجود دارد. این مساله باید آنالیز گردد.

رئیس جهانی فدراسیون وزنه برداری در انتها درباره اینکه بسیاری از مردم ایران همچنان معتقدند داوری المپیک در مورد بهداد جوانمردانه نبود، نیز گفت: من نمی توانم در مورد چیزی که قبلا رخ داده باز هم اظهار نظر کنم ولی می توانم اطمینان دهم که بهترین افرادی که می توانستند در المپیک مسئولیت اجرایی مسابقات را بر عهده بگیرند، آنجا بودند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 711

به "تاماش آیان: ایران در وزنه برداری یکی از بهترین ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاماش آیان: ایران در وزنه برداری یکی از بهترین ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید