بردیف: این پیروزی برای ما، طرفداران و شهر روستوف مهم بود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی ترکمنستانی تیم روستوف ضمن ابراز خوشحالی از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا با حذف اندرلخت بلژیک گفت: این پیروزی برای ما، طرفداران و شهر روستوف مهم بود.

بردیف: این پیروزی برای ما، طرفداران و شهر روستوف مهم بود

به گزارش خبرنگاران، تیم روستوف با درخشش سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی پوش ایرانی خود توانست اندرلخت بلژیک را در بازی برگشت 2 بر صفر شکست دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

قربان بردیف، سرمربی یاران آزمون و عزت اللهی پس از اولین صعود تاریخی تیمش گفت: من از این پیروزی خیلی شادمان هستم، زیرا برای ما، طرفداران و شهر روستوف اهمیت زیادی داشت.

وی گفت: شادمان هستم که بازیکنان روستوف با تمام توان خود بازی کردند و از آنها رضایت کامل دارم. ما با اشتیاق برای پیروزی به میدان رفتیم و از طرفداران روستوف هم قدردانی می کنم.

تیم روستوف که در بازی رفت در استادیوم شماره المپیک روستوف برابر اندرلخت به تساوی 2 بر 2 دست یافته بود با شکست 2 بر صفر این تیم در بلژیک دست به کار بزرگی زد تا با قاطعیت به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35192

به "بردیف: این پیروزی برای ما، طرفداران و شهر روستوف مهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیف: این پیروزی برای ما، طرفداران و شهر روستوف مهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید