برانکو ایوانکوویچ: قبل از اولین بازی آسیایی مان برد خوبی کسب کردیم، 4 بار به داور تبریک گفتم، او عالی بود!

به گزارش مهسان بلاگ، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اهمیت پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان پیش از اولین بازی آسیایی سرخپوشان اشاره نمود.

برانکو ایوانکوویچ: قبل از اولین بازی آسیایی مان برد خوبی کسب کردیم، 4 بار به داور تبریک گفتم، او عالی بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: قبل از اولین بازی مان در لیگ قهرمانان آسیا برد خیلی خوبی بود. جا دارد از طرفداران مان تشکر کنم که در چنین هوایی از ما حمایت کردند و تشویق شان را قطع نکردند. این طرفداران یاری بزرگ، نیروی بزرگ و یار دوازدهم ما هستند.

بازیکنانم بهترین نمایش ممکن را اجرا کردند

وی با تبریک به بازیکنان تیمش ادامه داد: بازیکنانم یک بازی خوب و بهترین نمایش ممکن را اجرا کردند. خیلی ساده نیست که شما 65 درصد مالکیت توپ را داشته باشید و چند فرصت گل ایجاد کنید. به بازیکنانم بابت بازی بسیار زیبایی که انجام دادند و برای پیشرفت روز به روزشان تبریک می گویم.

بعد از بازی 4 بار به داور تبریک گفتم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح مسئله ای درباره نحوه برخورد بازیکنان تیمش با داور مسابقه که برای نشان دادن کارت زرد دوم به بازیکن حریف همه داور را دوره نموده بودند که این رفتار در لیگ قهرمانان آسیا می تواند دردسرساز گردد، گفت: آیا بازیکنان نفت دور داور را نگرفته بودند؟ من متأسفم که نیمکت مان سمت داور نیامد، چون نیمکت مان هم باید می آمد! تا به حال دیده اید که داور مسابقه از داور پنجم برای دریافت پنالتی نظر بخواهد؟ من این را از شما می پرسم که آیا تا به حال چنین چیزی را دیده بودید؟ شاید هم در اهواز و در بازی فولاد آمدند و از داور پنجم مشورت دریافتد! چطور می گردد که وقتی برای ما پنالتی می گیرند، داور مسابقه به سمت داور پنجم می رود تا مشورت بگیرد. من که در انتها بازی به سمت داور رفتم و چهار بار به او تبریک گفتم. تبریک، تبریک، تبریک، تبریک!

داور به نظر من عالی بود

برانکو درباره اینکه آیا سطح قضاوت پایین بوده است، گفت: شما باید در این خصوص نظر بدهید و دنبال کنید. من فقط به او تبریک گفتم. از داور سؤال کنید. چرا از خودش نمی پرسید؟ داور به نظر من عالی بود و من هم تبریک گفتم، دیگر چرا این سؤال را می پرسید؟ مشکل داشتید که از داور در این خصوص نمی پرسید. گل ما را قبول نکرد، بازیکن آنها را اخراج نکرد و نحوه دریافت پنالتی را هم که دیدید، اما مهم نیست.

ترابی نشان داد بازیکنی عالی است

وی راجع به عملکرد ماریو بودیمیر گفت: قبلاً هم گفتم انتظار داریم بودیمیر روز به روز بهتر گردد. احتیاج به زمان است تا او خودش را با تیم و در لیگ تطبیق بدهد. همین طور از مهدی ترابی هم انتظار داریم روز به روز بهتر گردد. او امروز نشان داد بازیکنی عالی است. ابتدای صحبت هایم گفتم که از بازیکنانم بسیار راضی هستم که عملکرد خوبی داشتند و نمایش شان خوب بود. فقط حیف که نتوانستیم موقعیت های خود را تبدیل به گل کنیم، اما گل های بیشتر هم از راه می رسد. مهم این است که با تیم پدیده در صدر جدول هستیم و اکنون هم فقط به بازی آینده با پاختاکور فکر می کنیم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6158

به "برانکو ایوانکوویچ: قبل از اولین بازی آسیایی مان برد خوبی کسب کردیم، 4 بار به داور تبریک گفتم، او عالی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: قبل از اولین بازی آسیایی مان برد خوبی کسب کردیم، 4 بار به داور تبریک گفتم، او عالی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید