با 4شرط اینترنت را گران می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر ارتباطات بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فضایی گفت: شرکت های اینترنتی در صورتی که به 4 شرط ما در زمینه افزایش کیفیت سرویس و سرمایه گذاری عمل نمایند قیمت اینترنت مورد تجدیدنظر قرار می گیرد.

با 4شرط اینترنت را گران می کنیم

محمد جواد آذری جهرمیدر پاسخ به سئوالی درباره پیشنهاد افزایش 50 درصدی قیمت اینترنت که از سوی شرکت های اینترنتی عنوان شده است، به 4 شرط سرمایه گذاری، به روز رسانی تکنولوژی، استفاده از تولیدات داخلی و ارائه کیفیت خوب سرویس اشاره نمود و یادآور شد: این کارها باید انجام گردد اما تاکنون اتفاق نیفتاده است. البته این شرکت ها می گویند که اگر بخواهند در این حوزه سرمایه گذاری نمایند باید ببینند چارچوب بازگشت سرمایه از نظر مالی چگونه است.

وی گفت: در این زمینه درِ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای آنها باز است و می توانند در این خصوص مذاکره نمایند.

وزیر ارتباطات در خصوص اینکه آیا مستنداتی از سوی این شرکتها با توجه به جلسه روز چهارشنبه رگولاتوری با شرکت های اینترنتی به وزیر ارتباطات رسیده است، اضافه نمود: هنوز مستنداتی مبنی بر دلایل پیشنهاد تغییر تعرفه از سوی اپراتورها به من ارائه نشده است.

،مهر

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12077

به "با 4شرط اینترنت را گران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 4شرط اینترنت را گران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید