بازنشسته های کمیته ملی پارالمپیک رفتنی شدند، ادامه سرپرستی صفارزاده در آموزشگاه ملی پارالمپیک

به گزارش مهسان بلاگ، دو مسئول بازنشسته در کمیته ملی پارالمپیک از سمت خود جدا خواهند شد.

بازنشسته های کمیته ملی پارالمپیک رفتنی شدند، ادامه سرپرستی صفارزاده در آموزشگاه ملی پارالمپیک

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که اصلاحیه قانون منع تصدی بازنشستگان از هفته آینده در کشور اجرایی خواهد شد، کمیته ملی پارالمپیک نیز مشمول آن بوده و دو تغییر را در خود خواهد دید.

شنیده می گردد با اجرای این قانون، شاهد دو تغییر اصلی در کمیته ملی پارالمپیک در اوایل هفته آینده خواهیم بود. بر این اساس، احمد ارشدی از کمیته جدا شده و شهرام منکراسی به عنوان ذیحساب فعالیت خود را شروع خواهد نمود. وی پیش از این در وزارت ورزش دارای سمتهای متعددی بوده است.

سیدیوسف موسوی نسب که به عنوان مسئول روابط بین الملل این کمیته فعال بود، جای خود را به مریم شکوهی خواهد داد که به عنوان سرپرست، اداره این بخش را برعهده خواهد داشت.

علیرضا صفارزاده نیز که به عنوان مشاور در کمیته پارالمپیک فعالیت می نماید و بازنشسته است، مشمول قانون منع تصدی بازنشستگان می گردد اما با توجه به اینکه در قالب مشاور بوده، قطع همکاری به وجود نمی آید. به موجب این قانون، اشخاص بازنشسته می توانند به عنوان مشاور (البته با رعایت برخی جزئیات) ادامه کار دهند.

به گزارش خبرنگاران، درخصوص صفارزاده باید این نکته را نیز افزود که او هم اکنون به عنوان سرپرست آموزشگاه ملی پارالمپیک فعالیت می نماید. با توجه به اینکه سرپرستی شغل محسوب نمی گردد، بنابراین صفارزاده مسئله ای برای ادامه این سرپرستی تا زمان انتخاب رئیس جدید آموزشگاه ندارد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2867

به "بازنشسته های کمیته ملی پارالمپیک رفتنی شدند، ادامه سرپرستی صفارزاده در آموزشگاه ملی پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشسته های کمیته ملی پارالمپیک رفتنی شدند، ادامه سرپرستی صفارزاده در آموزشگاه ملی پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید