اینجا؛ ایتالیا خبری از یونیورسیاد نیست، به یک راهنما نیازمندیم!

به گزارش مهسان بلاگ، بازی های یونیورسیاد 2019 در حالی شروع شده که میزبانی ایتالیا متفاوت از دوره های گذشته است.

اینجا؛ ایتالیا خبری از یونیورسیاد نیست، به یک راهنما نیازمندیم!

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، مراسم افتتاحیه سی امین دوره یونیورسیاد روز گذشته در شهر ناپل برگزار گردید تا ایتالیا برای سومین بار میزبان بزرگترین رویداد ورزشی جهان بعد از المپیک باشد.

در این دوره از مسابقات بیش از 6 هزار ورزشکار از 127 کشور جهان در ایتالیا گرد هم آمدند، اما آنچه جالب به نظر می رسد تبلیغات کمرنگ این مسابقات در رم، پایتخت ایتالیا است.

در فرودگاه بین المللی رم هیچ رنگ و بویی از یونیورسیاد دیده نمی شد و تنها در ایستگاه قطار بین شهری رم بنر و تبلیغات مربوط به این مسابقات دیده می شد.

برخلاف تصور اینکه شاید با ورود به ناپل، شهر میزبان مسابقات مطمئناً یونیورسیاد و میزبانی این مسابقات جلب توجه خواهد نمود، اما در ایستگاه قطار ناپل هم آثاری از یونیورسیاد وجود نداشت.

برخلاف ادوار گذشته مسابقات که همیشه در ایستگاه های قطار و فرودگاه ها قسمتی برای هدایت ورزشکاران، مربیان و داوران و خبرنگاران در نظر گرفته شده بود، در ایستگاه قطار ناپل کسی انتظار اهالی شرکت نماینده در یونیورسیاد را نمی کشد و افراد باید با پرس وجو یکی از داوطلبان و افراد هدایت نماینده را پیدا نمایند و بعد از تماس های تلفنی آنها پیروز به استفاده از خدمات کشور میزبان برای یونیورسیاد از جمله ترانسفر تا هتل محل اقامت خود شوند.

در کنار این مسائل ناهماهنگی در بحث اسکان خبرنگاران نیز اختلاف فاحش میزبانی شرق آسیا و اروپا را در رویدادهای بزرگ ورزشی نشان می دهد. در ادوار گذشته این مسابقات و تورنمنت های بزرگ ورزشی در شرق آسیا وسیله ایاب و ذهاب از هتل محل اقامت خبرنگاران به مدیا سنتر در فاصله زمانی های کوتاه وجود داشت و خبرنگاران بدون دغدغه خود را به این محل می رسانند، اما در ایتالیا حتی در هتل هایی که خودشان در سایت معرفی کردند رفت و آمد به مدیا سنتر مشکل است.

بی برنامگی در ترانسفر داوران نیز دیده می گردد و داوران حاضر در هتل ها در یکی دو روز اول برای حضور در محل مسابقات با مشکل روبه رو شدند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11820

به "اینجا؛ ایتالیا خبری از یونیورسیاد نیست، به یک راهنما نیازمندیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا؛ ایتالیا خبری از یونیورسیاد نیست، به یک راهنما نیازمندیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید