اکبری: ان شاءالله پاداش ما در هیئت رئیسه تصویب می شود، در گروه نسبتاً سختی بودیم

به گزارش مهسان بلاگ، امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ابراز امیدواری کرد، پرداخت پاداش به این تیم در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شود.

اکبری: ان شاءالله پاداش ما در هیئت رئیسه تصویب می شود، در گروه نسبتاً سختی بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین اکبری درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای و مصدومیتش در این مسابقات گفت: خدا را شکر توانستیم سومین قهرمانی را کسب کنیم. در گروهی نسبتاً سختی بودیم، اما شروع خوبی داشتیم. با بردهای خوب و گل های جذاب توانستیم صعود کنیم. در بازی با روسیه هم روی یک ضربه قیچی برگردان روی آرنجم به زمین آمدم و مصدوم شدم و نتوانستم تیم را همراهی کنم، اما خدا را شکر بچه ها توانستند خوب کار کنند تا به قهرمانی برسیم.

وی گفت: از بالا دنبال کردن بازی خیلی سخت است، اما بچه ها خیلی خوب و پخته بازی کردند. هر بازی که جلوتر رفتیم، معین بود که بهتر می شویم و در بازی آخر هم دیدید که بچه ها به خوبی خواسته کادرفنی را در زمین اجرا کردند. خوشبختانه پایان کار هم برای ما خوب بود و با یک قهرمانی و عنوان آقای گلی جام بین قاره ای را به پایان بردیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در واکنش به این مسئله که دغدغه بازیکنان این تیم همیشه پاداش ها بوده است و آیا پاداشی به آنها تعلق می گیرد یا نه، گفت: ان شاءالله در هیئت رئیسه تصویب می شود و پاداش به ما هم تعلق می گیرد.

اکبری درباره اینکه آیا مهدی تاج قول تصویب پاداش در هیئت رئیسه را داده است، گفت: صحبتی در این خصوص نشده است، اما همیشه که صحبت از پاداش می شود، همین را می گویند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26145

به "اکبری: ان شاءالله پاداش ما در هیئت رئیسه تصویب می شود، در گروه نسبتاً سختی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: ان شاءالله پاداش ما در هیئت رئیسه تصویب می شود، در گروه نسبتاً سختی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید