اوجاقی: پس از قهرمانی در مسابقات جهانی می خواهیم در آسیا هم قهرمان شویم، امیدوار به کسب 8 مدال طلا هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، امیر اوجاقی، سرمربی تیم ووشو رده های پایه کشورمان ابراز امیدواری کرد این تیم با کسب هشت مدال طلا به عنوان قهرمانی آسیا دست یابد.

اوجاقی: پس از قهرمانی در مسابقات جهانی می خواهیم در آسیا هم قهرمان شویم، امیدوار به کسب 8 مدال طلا هستیم

امیر اوجاقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم های پایه ووشوی ایران گفت: در حال حاضر سومین مرحله اردوی 17 روز خود را در بندرعباس پشت سر می گذاریم که هشت روز آن سپری شده است. بعد از انتها این اردو نیز سه مرحله اردوی دیگر در مازندران، شهرکرد و تهران خواهیم داشت و 25 مرداد ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی اعزام خواهیم شد. بعد از سه مرحله اردو، بچه ها به 60 تا 70 درصد آمادگی دست یافتند.

وی درباره اینکه عدم برگزاری اردوهای خارجی و تورنمنت های بین المللی برای تیم ایجاد مشکل نخواهد کرد، گفت: فرصت برگزاری اردو های بین المللی را نداریم، اما مسابقات تدارکاتی برای تیم در نظر گرفتیم و از قهرمانان دوره های گذشته و برترین های استان ها دعوت کردیم تا دو یا سه مسابقه تدارکاتی انجام بدهیم. همین موضوع باعث شده است تا بچه ها همیشه آماده بوده و مسابقه تدارکاتی را نیز پشت سر گذاشته باشند. تلاش ما بیشترین استفاده از کمترین امکانات است.

سرمربی تیم ملی ووشو رده های پایه کشورمان در خصوص اهداف این تیم گفت: سال گذشته وقتی با هشت بازیکن (پنج ورزشکار در رده جوانان و سه ورزشکار در رده نوجوانان) به مسابقات جهانی اعزام شدیم، عنوان کردم که امید به کسب هشت مدال طلا دارم که پیروز به کسب هفت مدال طلا و یک برنز شدیم. در مسابقات برونئی نیز به دنبال کسب هشت مدال طلا هستیم و پیشرفت عملکرد تیم از اهداف من و کادرفنی تیم ملی است تا ببینیم خواست خدا چه خواهد بود.

اوجاقی خاطر نشان کرد: در رده های پایه با توجه به سن پایین و تجربه کم ورزشکاران، این گونه نیست که عنوان شود این تیم از دوره گذشته بهتر یا بدتر است و با توجه به تجربه کادرفنی تمام تلاش ما بالا بردن سطح کیفی نفرات است. معمولاً بازیکنان این رده در یک سطح هستند و در اردوها تلاش صورت می گیرد تا سطح فنی و کیفی بازیکنان بالاتر برود.

وی تأکید کرد: فکر می کنم و امیدوارم که قهرمانی دوره گذشته خود در مسابقات جهانی برزیل را این بار در آسیا تکرار کنیم. به جز قهرمانی، اتفاق خوب دیگر می تواند سازندگی در رده های پایه باشد تا در سطح بزرگسالان خیال مان راحت باشد و دست مان خالی نباشد. به عنوان مثال یوسف صبری بعد از قهرمانی آسیا در جوانان بلافاصله در اولین حضور در رده بزرگسالان قهرمان جهان شد.

سرمربی تیم ووشو رده های پایه کشورمان شرح داد: عملکرد خوب تیم های پایه باعث خواهد شد تا احساس کنیم تلاش ما برای پشتوانه سازی جهت تیم ملی بزرگسالان بی نتیجه نبوده است و این موضوع از قهرمانی آسیا و جهان دلپذیرتر است.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11472

به "اوجاقی: پس از قهرمانی در مسابقات جهانی می خواهیم در آسیا هم قهرمان شویم، امیدوار به کسب 8 مدال طلا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: پس از قهرمانی در مسابقات جهانی می خواهیم در آسیا هم قهرمان شویم، امیدوار به کسب 8 مدال طلا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید