استفاده از اماکن فدراسیون ورزشهای همگانی برای سیل زدگان رایگان شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین جلسه هم اندیشی فدراسیون ورزش های همگانی با موضوع اختصاص رایگان امکانات این فدراسیون به مناطق سیل زده برگزار گردید. فدراسیون ورزش های همگانی ظهر امروز دوشنبه به منظور امداد رسانی به هموطنان سیل زده با حضور مدیران 23 انجمن و کمیته زیر مجموعه به ریاست افشین ملایی سرپرست فدراسیون تشکیل جلسه داد.

استفاده از اماکن فدراسیون ورزشهای همگانی برای سیل زدگان رایگان شد

حاضران در این نشست ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان های آسیب دیده آمادگی خود را برای کمک رسانی مناطق مختلف اعلام داشتند. افشین ملایی سرپرست فدراسیون همگانی پیشنهاد خدمات رایگان به هموطنان 6 کانون اصلی سیل را در این نشست ارائه کرد با که موافقت حاضران همراه شد.

هموطنان آسیب دیده در مناطق سیل زده به مدت یکسال می توانند بدون پرداخت هزینه از امکانات و تجهیزات زیرمجموعه فدراسیون همگانی استفاده کنند. همچنین 9 استان تأثیر پذیر از آسیب های به وجود آمده جدا از کانون های اصلی از تخفیف 70 درصدی کلاس ها، سمینارها و مسابقات ورزشی برخوردار شدند.

فدراسیون همگانی با همت کمیته های زیر مجموعه خود پس از احتیاج سنجی نیروهای امدادی، اقلام مورد احتیاج هموطنان آسیب دیده مربیان و ورزشکاران و سایر موارد مورد احتیاج را به مناطق سیل زده را اعزام و ارسال می نماید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8133

به "استفاده از اماکن فدراسیون ورزشهای همگانی برای سیل زدگان رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از اماکن فدراسیون ورزشهای همگانی برای سیل زدگان رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید