احتمال خروج زودتر از موعد رم از استادیوم المپیکو

به گزارش مهسان بلاگ، قرمزپوشان پایتخت ایتالیا گزینه نقل مکان به استادیومی جدید را در دستور کارشان قرار داده اند.

احتمال خروج زودتر از موعد رم از استادیوم المپیکو

به گزارش خبرنگاران، مائورو بالدیسونی، مدیرعامل باشگاه رم بیان نمود که این باشگاه ممکن است زودتر از آنچه تصور می شد، ورزشگاه المپیکوی شهر رم را ترک کند.

باشگاه رم در نظر داشت بازی های خانگی اش را در ورزشگاه جدید خود برگزار کند اما بنا به بعضی دلایل امنیتی و بعضی مسائل که در ورزشگاه خانگی فعلی آنها اتفاق افتاده، محتمل است برنامه نقل مکان جالوروسی به ورزشگاه جدیدش زودتر از موعد عملی گردد. مسئله ای که اخیراً برای رم به وجود آمده این بوده که این باشگاه به خاطر مستقر نشدن طرفدارانش در جایگاه های مشخص شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا جریمه شده است.

بالدیسونی در این باره به رادیو رم گفت: جرایم برای تغییر محل استقرار طرفداران؟ ما حیرت زده شده ایم و شرح می خواهیم. به ما گفته شده که خروجی های اضطراری بسته شده اما ما متوجه چنین موضوعی نشده ایم. نگران مسئله ای هستیم که به وجود آمده است. از استفاده آزاد از فضاهای خالی ورزشگاه ها برای طرفدارانی که رفتاری شایسته دارند و زندگی دیگران را به خطر نمی اندازند، استقبال می کنیم. البته آنها هم باید با ما همکاری نمایند و قوانین را بپذیرند.

وی بیان نمود: طرفداران بخش جدا نشدنی از تیم ما هستند و من این را بارها گفته ام. ورزشگاه جدید حمایت طرفداران ما از تیم را به سطح جدیدی خواهند رساند. ورزشگاه المپیکو به اندازه کافی بزرگ و پر کردن آن در شرایط عادی هم کار سختی است اما اگر مسائل به وجود آمده در ماه های اخیر ادامه داشته باشد و این مسائل سبب کاهش حضور طرفداران مان در ورزشگاه المپیکو گردد، آن وقت ما به گزینه بازی در ورزشگاهی دیگر فکر می کنیم تا تأثیر حمایت طرفداران مان در بازی های خانگی را به حداکثر برسانیم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33540

به "احتمال خروج زودتر از موعد رم از استادیوم المپیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال خروج زودتر از موعد رم از استادیوم المپیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید