اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین افتتاح هتل باران اصفهان با ایراد سخنانی از اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور اطلاع داد.

اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز شنبه 28 مهر 97 در آیین افتتاح هتل باران با ایراد سخنانی در جمع فعالان گردشگری استان اصفهان تاکید نمود: بسیار خرسندیم از اینکه چند طرح جدید گردشگری در استان اصفهان افتتاح شده و واحدهای اقامتی کشور افزایش می یابد.

او توضیح داد: در حال حاضر 1900 پروژه گردشگری در کشور با سرمایه ای بالغ بر 43هزارمیلیارد تومان در حال انجام است و امیدواریم اکثر این طرح ها تا سرانجام دولت دوازدهم به اتمام برسد.

مونسان همچنین در ادامه سخنانش به نیازهای گردشگری اصفهان نیز اشاره نمود و گفت: بدون شک اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته می گردد، لذا هم اکنون نیازمند توسعه زیرساختهای گردشگری در این شهر تاریخی به ویژه در زمینه توسعه هتل های 5 ستاره هستیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سرانجام سخنانش با اشاره به اینکه هم اکنون بخش قابل توجهی از نیازهای کشور در حوزه اقامت بر طرف شده است، گفت: به دنبال توسعه کیفی خدمات گردشگری به ویژه در حوزه نرم افزاری هستیم که از آن جمله می توان به کوشش در حوزه بازاریابی و تبلیغات اشاره نمود.

در ادامه سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به اصفهان، امروز یک هتل سنتی، یک مجموعه تفریحی و گردشگری و همچنین دو هتل در شهر اصفهان به بهره برداری میرسد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2222

به "اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 1900 پروژه گردشگری در سطح کشور، به دنبال توسعه نرم افزاری در امر گردشگری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید