ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت های تنظیف شهر تبریز

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت های تنظیف شهری اطلاع داد.

ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت های تنظیف شهر تبریز

ایرج شهین باهر در جلسه امروز شورای شهر تبریز درگذشت دوتن از پاکبانان شهرداری تبریز در یک سانحه رانندگی را به خانواده آنان تسلیت گفت و اضافه کرد: رعایت موارد ایمنی و حفظ جان پاکبانان به تمام شرکت های تنظیف ابلاغ شده است.

شهردار تبریز یادآور شد: هرچند پاکبانان و شرکت های تنظیف کوشش می نمایند موارد ایمنی را رعایت نمایند اما گاهی اوقات موارد خاصی پیش می آید که قابل پیش بینی نیست.

شهردار تبریز با اظهار تاسف از حادثه ظهر دیروز که طی آن دو پاکبان مجموعه شهرداری در حین انجام وظیفه جان خود را از دست دادند، اعلام کرد: زیبایی، پاکیزگی شهر و افتخار تمیزی شهر تبریز را مدیون پاکبانان هستیم.

وی ضمن تسلیت به عموم شهروندان تبریزی، همکاران شهرداری و کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری تبریز، توضیح داد: امیدواریم با ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی، شرکت های تنظیف بیش از پیش به موارد ایمنی توجه داشته باشند.

شهین باهر یادآور شد: همچنین رانندگان خودروها نیز نیز در نظر داشته باشند که این افراد در معابر شهری در حال اجرا وظیفه هستند و در رانندگی دقت بیشتری داشته باشند.

شهردار تبریز این ضایعه دلخراش را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و بازماندگان و خانواده گرامی این دو پاکبان سختکوش، آرزوی صبر و شکیبایی داشت.

ظهر دیروز زنده یاد حمید ملک زاده و زنده یاد موسی پاشازاده، دو تن از پاکبانان سخت کوش و خدوم شهرداری منطقه 5 تبریز، در حین انجام وظیفه بر اثر سانحه تصادف در اتوبان پاسداران تبریز درگذشتند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28082

به "ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت های تنظیف شهر تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت های تنظیف شهر تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید