آنچلوتی: بازیکنانم شکست مقابل لیورپول را به دست فراموشی سپرده اند

به گزارش مهسان بلاگ، کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی می گوید شاگردانش شکست مقابل لیورپول را به دست فراموشی سپرده اند.

آنچلوتی: بازیکنانم شکست مقابل لیورپول را به دست فراموشی سپرده اند

به گزارش خبرنگاران ، کارلو آنچلوتی که شاگردانش گذشته (یکشنبه) در هفته شانزدهم سری A ایتالیا به لطف گل دقیقه 1+90 آرکادیوش میلیک با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، کالیاری را از پیش رو برداشتند، پس از این بازی در تمجید از مهاجم لهستانی اش به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورا ایتالیا گفت: میلیک بازیکن باهوشی است که قادر است خودش را با شرایط مختلف با رفتاری متعادل وفق دهد.

وی همچنین با اشاره به حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت: شکست مقابل لیورپول ضربه سنگینی به ما زد، اما بازیکنان ما خود را پیش از این بازی آماده واکنش نشان دادن بودند. نیازی هم نمی دیدیم که با پیروزی مقابل کالیای متوجه شوم بازیکنانم شکست در آنفیلد را به دست فراموشی سپرده اند.

سرمربی ناپولی همچنین در خصوص استفاده از دو بازیکن خط حمله اش در نیمه دوم این بازی نیز اعلام نمود: ما نیمه اول مشکلاتی داشتیم چون مرتنس و اینسینیه شخصیت خاصی در کارهای هجومی دارند. دلیل اینکه از ابتدا دریس و لورنزو را در ترکیب اصلی قرار ندادم، این بود که می خواستم به آنها استراحت بدهم تا انرژی شان را بازیابی نمایند.

آنچلوتی که شاگردانش با 38 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا هستند و نزدیکترین تعقیب نماینده یوونتوس به شمار می رود، توضیح داد: این تیم چشم انداز خوبی دارد و کارش را به خوبی انجام می دهد، اما به نظرم ما می توانیم بازی به مراتب بهتری از خود به نمایش بگذاریم. به هر حال ما تیمی رقابت طلب هستیم، ما در لیگ قهرمانان بودیم و اکنون در سری A هستیم و باید در لیگ اروپا هم به رقابت بپردازیم.

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان ناپل همچنین در خصوص تقابل احتمالی تیم تحت راهنمایی خود و چلسی تحت راهنمایی مائوریتزیو ساری در فینال لیگ اروپا گفت: این می تواند تقابلی رویایی گردد، اما گام های زیادی تا رسیدن به فینال لیگ اروپا باقی مانده است. ما باید ثابت کنیم که در این رقابت ها هم تیمی رقابت طلب هستیم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3721

به "آنچلوتی: بازیکنانم شکست مقابل لیورپول را به دست فراموشی سپرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بازیکنانم شکست مقابل لیورپول را به دست فراموشی سپرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید